Apabila barah datang tanpa ‘salam’

Ini ke yg kita mahu kan?
Picture from mr. Google

Cuba kita bayangkan keadaan seperti dalam gambar terjadi pada kita.. Nauzubillah.. Mintak Allah hindarkan penyakit wanita ni daripada terkena kita semua..tapi apa tindakan yang kita buat untuk mencegah?? Jom baca kenyataan di bawah :


Tekonologi merawat penyakit kanser bakal memasuki fasa kejayaan terbaharu apabila penyelidik menemui potensi sinar inframerah yang boleh mematikan kanser itu.
Kajian yang disiarkan dalam jurnal Nature Medicine itu menjelaskan bahawa terapi mengubat kanser kini dapat diatur supaya hanya sel yang diserang tumor disinari cahaya itu.
Ini bermakna penggunaan cahaya sebagai satu kaedah merawat kanser adalah baik kerana pemilihan sel itu bersifat spesifik sehingga tidak merosakkan sel-sel lain yang berada di sekitar sel kanser.
Sehingga kini hanya terdapat tiga kaedah untuk merawat penyakit kanser iaitu penggunaan radiasi, teknik pembedahan untuk menyingkirkan tumor dan penggunaan ubat-ubatan. Bagaimanapun, ketiga-tiga kaedah itu mempunyai kesan sampingan.
Dalam pada itu, kajian oleh Institut Kanser Kebangsaan di Maryland, Amerika Syarikat mendapati sejenis antibodi yang digabungkan bersama zat kimia IR700 akan aktif membunuh sel kanser selepas disinari dengan cahaya inframerah.
Sumber: Kosmo

Berdasarkan kenyataan ni kita dah dapat tengok yang kajian berkaitan FIR dah pn dijalankan.. dah ada Reserch yang dapat buktikan yang FIR boleh membantu dalam Merencatkan sel cancer.. Dah ada bukti so apa tunggu lagi..just perlu pakai Premium Beautiful minimum 8jam sehari untuk membekalkan FIR pada tubuh kita dan Insyaallah dapat mengelakkan kita dari mendapat barah payudara sbb FIR pada Premium Beautiful dapat bertindak sedalam 3cm kedalam kulit apabiala dah menyentuh kulit kita..

So, what are you waiting for?? Nak mencegah SEKARANG atau nak mearawat? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Hai Friends harap u All LIKE FANPAGE FACEBOOK Wawa, Tekan Like di bawah ye...Love u all.